Veelgestelde vragen
De naam doet misschien anders vermoeden, maar Administratie- en Adviesbureau Valentijn & Volwater is een echt familiebedrijf. Moeder en zoon, Lucie Valentijn - Volwater en Aldo Valentijn, staan samen aan het hoofd van de onderneming. Deskundigheid, ervaring en persoonlijke aandacht zijn de pijlers van ons succes en we streven er elke dag naar om klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden. Bekijk onze profielen voor meer informatie.
Persoonlijk contact vinden we een basisvoorwaarde voor een prettige samenwerking en goed advies. Dat kan via mail, telefoon of een afspraak bij u of ons op kantoor. Wilt u langskomen in Roelofarendsveen of Amsterdam, dan kunt u het beste een afspraak maken. Heeft u overdag geen tijd? Vraag dan naar de mogelijkheden in het weekend of ’s avonds.
Op basis van deskundigheid, ervaring en een persoonlijke aanpak garanderen we dienstverlening van hoge kwaliteit.
Natuurlijk, dat kan elk Accountant of Administratie- en Adviesbureau roepen. Maar hoeveel van hen hebben er al 30 jaar een betrouwbare reputatie en tevreden ondernemende en particuliere klanten?
Nee hoor, dat is zeker niet nodig. Hoewel een persoonlijk kennismakingsgesprek geheel vrijblijvend is, blijkt het voor sommige ondernemers nog best een drempel. Voor hen organiseren we het koffiekwartiertje, een maandelijks moment om gewoon even bij ons binnen te wandelen. Valentijn & Volwater trakteert: u krijgt van ons een kop koffie en een kwartiertje. Tijd genoeg om die ene prangende vraag over uw administratie te stellen. Als het mogelijk is, krijgt u meteen antwoord. Zo niet, dan beantwoorden we deze zo snel mogelijk via telefoon of mail.
Contactformulier "Koffie Kwartiertje"
Data "Koffie Kwartiertje":
Februari 2014 | Dinsdag 4 februari 2014 |
Maart 2014 | Dinsdag 4 maart 2014 |
April 2014 | Dinsdag 1 april 2014 |
Mei 2014 | Dinsdag 6 mei 2014 |
Juni 2014 | Dinsdag 3 juni 2014 |
Juli 2014 | Dinsdag 1 juli 2014 |
Augustus 2014 | Dinsdag 5 augustus 2014 |
September 2014 | Dinsdag 2 september 2014 |
Oktober 2014 | Dinsdag 7 oktober 2014 |
November 2014 | Dinsdag 4 november 2014 |
December 2014 | Dinsdag 2 december 2014 |
Veel ondernemers onderschatten de kracht van een administratie- en adviesbureau op dit vlak. Door onze 30 jaar ervaring in salarisadministratie voor verschillende klanten kunnen we u waardevol advies geven en veel werk uit handen nemen. We houden u op de hoogte van de steeds veranderende rechten en plichten voor het aannemen en in dienst houden van personeel. Daarnaast kunnen we u adviseren over arbeidscontracten en uw volledige salarisadministratie uit handen nemen.
We streven naar volledige transparantie en hebben net als u een hekel aan onverwachte kosten. Dat is ook de reden dat we geen tarieven en rekenmodules op de site hebben staan. Als basis gebruiken we verschillende pakketten met een vast maandtarief. Tijdens een persoonlijke kennismaking bespreken we uw wensen en op basis daarvan maken we een scherpe offerte op maat. Zo weet u precies waar u aan toe bent, mochten we met elkaar in zee gaan.
Nee, hier zijn we heel duidelijk in. Als de samenwerking niet meer naar wenst verloopt, kan deze op elk moment worden beëindigd. Gelukkig is een tussentijdse opzegging in 30 jaar nog nooit voorgekomen.
Zeker weten. Natuurlijk krijgt u het advies dat u van een administratie- en adviesbureau mag verwachten. En door onze ervaring en ons netwerk kunt u ons op verschillende vlakken zelfs vergelijken met een accountantskantoor. We vinden het erg belangrijk dat u begrijpt wat we hebben gedaan, daarom leggen we complexe oplossingen uitgebreid uit via mail of telefoon. Ligt een specifiek vraagstuk buiten onze grenzen, dan schakelen we een van onze vaste fiscalisten of accountants van partner Fiscount in.
We zijn een allround administratie- en adviesbureau en actief in veel verschillende branches. De kans is groot dat we ook in uw sector al ervaring hebben. Is dat niet het geval, dan zien we dat als een mooie uitdaging. Een bijkomend voordeel van onze veelzijdigheid is ons uitgebreide netwerk. Als het voor beide partijen voordeel op kan leveren, brengen we klanten graag met elkaar in contact.
Een belangrijke reden om met Exact Online te werken is dat we probleemloos administraties kunnen overnemen uit andere pakketten, zoals Money Bird, Afas, Unit4 en KING Software. Valentijn & Volwater regelt en begeleidt deze overstap van a tot z. Het kost u vrijwel geen tijd en u merkt er helemaal niets van.
Ja dat kan. We hebben hier speciale pakketten voor ontwikkeld, waarbij we alleen controles uitvoeren en advies geven. Deze pakketten vallen buiten onze standaard dienstverlening. We helpen u er graag mee, maar geloven dat ondernemers zich het beste kunnen richten op dat waar ze goed in zijn: ondernemen. Administratie is daar natuurlijk een belangrijk onderdeel van, maar u bespaart zichzelf een hoop tijd en energie door het uit te besteden. Die kunt u dan mooi in de ontwikkeling van uw onderneming steken.
Als u van plan bent om van boekhouder te veranderen, kunnen wij het stokje probleemloos overnemen. We komen graag bij u langs om kennis te maken en u een gevoel van onze dienstverlening te geven. Is er een klik en besluiten we te gaan samenwerken, dan zorgen wij ervoor dat uw boekhouding geruisloos wordt omgezet. Als u wilt, regelen we alles zelf met uw huidige administratiekantoor of accountant. Dan kunt u zich blijven richten op ondernemen. Deze overstapservice is helemaal gratis.
Veel groeiende en startende ondernemers willen weten of we ze ook kunnen helpen met specifieke administratieve en fiscale vragen. Het antwoord is ja. We nemen kleine en middelgrote MKB-bedrijven deze zorgen zonder problemen uit handen. In de eerste plaats vanwege onze deskundigheid en ervaring. Ten tweede vanwege ons netwerk van specialisten waarop we blind vertrouwen.
Sinds 2006 werken we samen met de fiscalisten en accountants van Fiscount. Deze specialistische kennis boren we alleen aan wanneer het nodig is. Daardoor kunnen we onze tarieven laag houden, maar wel btw-aangiftes, accountantsverklaringen/jaarrekeningen en vennootschaps- of inkomstenbelastingen voor u regelen.
Geen probleem. We stellen zelf de Jaarrekening op aan de hand van de laatste wet- en regelgeving. Deze Jaarrekening laten we vervolgens controleren door een gecertificeerde accountant van Fiscount. Na goedkeuring sturen wij u de officiële accountantsverklaring toe.
In veel gevallen zijn bij de aangifte Inkomstenbelasting fiscaal partners betrokken. We hebben de kennis en ervaring om ook voor deze partners het maximale voordeel te behalen. Nadat we de aangifte hebben verwerkt, lichten we onze keuzes en werkwijze uitgebreid toe. Bijvoorbeeld wanneer we aftrekposten van de ene naar de andere partner hebben verplaatst.
Dan helpt Valentijn & Volwater u graag tijdelijk uit de brand. Dankzij bijna 15 jaar ervaring in detachering & consultancy, zorgen we ervoor dat de werkzaamheden moeiteloos worden overgenomen. We kunnen de administratie op afstand voor u doen of bij u op kantoor. Zo voorkomt u dat er een achterstand in uw boekhouding ontstaat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Staat uw vraag er niet bij?
Stel dan hier uw vraag en wij zullen hier z.s.m. op reageren.